joi, 4 decembrie 2014

Astazi ingerii au chipul tau...



...si cerul plange pentru tine. 

   Printre filele Caietului meu mai rasare o poveste, ca o stea.

   Acum cand astern aici aceste randuri deja nu mai esti. Nu mai esti? Nu, mi se pare. Am senzatia ca rasfoiesc o carte dintr-o viata care parca nu este a ta si nici a mea. Esti unul dintre cei mai dragi oameni sufletului meu. Esti omul care mi-a stat alaturi in momente grele, care m-a ajutat cu tot ce a putut mai mult si mai bine, omul cu care am mancat la masa (tii minte ca de la tine am invatat sa fac paste cu sos de rosii si inimioare?), cu care am impartit aceeasi camera la un moment dat, care mi-a aratat ca, chiar si atunci cand drumurile ni s-au despartit in viata, ai continuat sa-mi arati printr-un mesaj cat de micut ca sunt in gandurile tale. Un “La multi ani” venit de la tine sau cu acele “Sarbatori fericite”, ziua mea era mai frumoasa datorita tie. 

   De Sfantul Nicolae ar fi fost ziua ta, ca in fiecare an, si cu atat mai mult de cei 15 ani incoace de cand ne cunoastem, 9 in care am facut cumva parte din aceeasi familie si inca mai bine de 3 ani de cand eram mai mult prietene. In vara mi-ai promis ca o sa vii sa-mi aduci fularul, acel fular mic pe care ti l-am dat ultima data cand ne-am vazut ca sa-ti tina de cald in drumul tau catre o alta tara. In toamna mi-ai ramas datoare cu o poveste. A ta, a mea, a vietii nostre. 

   Iti multumesc ca mi-ai reamintit ca intotdeauna trebuie sa faci ce simti atunci cand simti, si sa nu amani, pentru ca maine poate nu vei mai avea ocazia. In vara anului trecut ti-ai vizitat oamenii dragi. Si as fi vrut sa te vad. Dar n-am facut-o. Doar ma gandeam ca avem destul timp in viata asta, nu? Timp? Care timp? Nu, niciodata nu avem timp suficient pentru oamenii dragi. Niciodata nu ne saturam de prezenta oamenilor dragi, cu fiecare moment, cu buna sau mai putin buna dispozitie, cu fiecare calitate si fiecare defect, cu fiecare privire, imbratisare sau zambet. Si nimeni niciodata nu iti poate acoperi existenta. Intotdeauna vei fi acolo pentru ca, de fapt, la final doar asta conteaza: amintirea ta, a unui suflet bun, atat de bun... 

   Iti multumesc ca m-ai reinvatat sa am grija de mine, sa iau decizii in fiecare moment, sa ma bucur de tot ce am, atunci cand am, sa plang si sa zambesc in acelasi timp. Sa plang pentru ca nu mai esti, dar sa zambesc la gandul ca acolo unde te-ai dus nu vei mai simti durerea. Am ramas cu pozele, acelea cateva, pentru ca impreuna avem prea putine, cu mesajele, cu bunatatea ta.

   Mereu vei fi in gandurile mele, Nico!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...