miercuri, 1 iunie 2016

O zi din viata noastra



   Articolul de astazi este mai degraba o poveste si trebuie tratat ca atare.  

   Asadar despre ziua de astazi, sau cum ar fi prima noapte de dragoste, întâia noapte de război a la Camil Petrescu :))
- trezit cu noaptea-n cap, pe la 6 trecute fix

- plecat catre o intalnire la 7 juma'

- bifat o cafea in drum, ajuns la meetingul stabilit

- pe repede inainte bifez problema, de primesc si reactia: "Am crezut ca vrei sa stai mai mult la noi. Ați crezut bine, zic, da' daca ne-am miscat cu talent?"

- fuga de-acolo la furnizor; pe drum primesc reacție a la Cuba: "Alo, frumoasa, păpușa, un' te grabesti asa?" Tentata sunt a raspunde, da' brusc imi amintesc ca nu-s in Cuba si nu c-as fi fost vreodată :-D

- rezolv in grafic o parte din treaba, ma-ndrept catre alta: m-apuc de tăiat, raschetat (degetu' meu), asez frumos, elegant niste flori de toată frumusetea in cutia buclucasa (promisiunea-i promisiune si e musai a fi respectata)

- in timpul manevrelor brusc se-aude o alarma de ceas, ceasul contra cronometru 

- mai termin o treaba, ia-o din loc again, direcția Victoriei

- ajung in buricul târgului si-aici dau peste o habar n-am ce defilare (recunosc ca nu obișnuiesc a ma uita la TV, dar are grija mai tarziu un colaborator sa ma pună la curent cu noutățile)

- ajung pe meleaguri dragi si pământești, aka zona Eroilor si cred ca incep sa ma linistesc. Da' de unde. Incep sa curgă mailurile gârla, si începe celebrul ping pong reply-send-reply

- intre doua telefoane, dintre care unul cu Slovacia inca nerezolvat, apuc sa mănânc si la cantina Facultății de Drept a Universității. Frumos, elegant, fix ca-n studentia pe care am avut-o, da' n-am simtit-o. Intre alte doua idei, mai sa fac baie la laptop cu cafeaua :))

- sfârșit de zi, un prieten drag ma trezeste din ganduri cu zicerea lui, dupa ce ne îmbrățișăm: "Cris, tu cand o sa te liniștești?" Același prieten care mi-a spus atat de clar candva ca este fericit atunci cand ma stie fericita

   Si in toată aceasta agitație, cea mai mare putere, bucurie si încredere, vine de la bunătatea unor oameni frumosi, pe care nu e musai sa-i stii de-o viata, dar care iti arata cat de minunați sunt prin zâmbetul sincer si privirea atat de calda. Indiferent de sex sau varsta trecute in buletin.

   Si saptamana inca nu s-a terminat. Deci merita sa ne bucuram de fiecare moment ;) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...