marți, 28 iunie 2016

Mini-concediu la Sibiu




   Pentru ca am avut ocazia de a trece prin Sibiu o singura data si sa tot fie vreo doi ani si jumatate de atunci, am ramas cu dorinta de a reveni tocmai pentru ca vroiam sa pot descoperi mai pe indelete acest frumos oras.

   Si poate exact cand credeam ca nu voi mai reusi sa programez aceasta evadare din Bucuresti (pentru ca asa apar intotdeauna in agendele noastre tot felul de alte situatii de rezolvat si chestiuni carora le dam o anumita importanta sau urgenta), am reusit. In saptamana ce tocmai s-a incheiat pasii mi-au fost purtati prin Sibiu. Si recunosc ca mi-a prins extraordinar de bine.

   Orasul are, intr-adevar, o frumusete aparte. Cladirile care parca te privesc la tot pasul iti dau o stare noua si ciudata in acelasi timp. Casele zugravite in felurite culori te fac din nou sa intelegi de ce acest oras este atat de vizitat si apreciat. Arhitectura bisericilor si a monumentelor te duc parca intr-o alta lume. Si cumva e si normal, avand in vedere obisnuinta cu care fiecare venim din locurile in care am copilarit si am trait.


   Vremea a fost de vis. Doar vreo doi-trei stropi de ploaie in prima zi cand am ajuns. Si de fapt si aceia mai mult in noapte. Asta mi-a permis sa-mi folosesc cu mult drag si inspiratie aparatul foto. Cafeaua bauta la o terasa frumos aranjata (asa am descoperit cat de mult imi place siropul de migdale in cafea), cateva pagini citite pe-o banca in Parcul Cetatii, fotografiile furate cu rucsacul la plimbare sau inghetata asortata de care m-am bucurat pe indelete, sunt doar cateva din momentele care pentru mine au facut deliciul acestui mini-concediu.

   Si m-am bucurat cu atat mai mult de aceste zile pentru ca sa fie de-acuma cam sase ani de cand nu am mai apucat sa imi planific ceva ce s-ar putea numi concediu. Insemnand genul acela de relaxare care sa iti permita sa te destinzi cu adevarat, sa-ti “decuplezi” creierul de la orice ganduri sau griji, sa traiesti pur si simplu momentul si clipa. Dar da, stiu, totul tine doar de noi si de cum ne organizam. Pentru ca restul inseamna doar scuze cumva pe care ni le gasim, lucruri de care ne agatam, tipare psihologice pe care le repetam :D


   Pentru urmatoarea plimbare in afara Bucurestiului, poate voi reusi sa bifez o idee despre care scriam acum ceva vreme aici ;) Iar acum inapoi in Bucuresti, cu forte prospete si planuri frumoase de pus in aplicare. Schimbari, cursuri, aranjamente, evenimente si lista poate continua. Iar sentimentul cand ai lucruri de facut si treci la actiune efectiv, este un sentiment de nepretuit :)










 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...