duminică, 13 aprilie 2014

De Florii, cu drag


   Initial articolul de astazi se vroia a fi o poveste despre cum a fost la Simfonia Lalelelor din Pitesti. Din pacate insa, datorita unei situatii urgente si neprevazute, anul acesta am ratat evenimentul mai sus mentionat.
 
   In acest context m-am reorientat si astfel am ales sa scriu cu gandul la cei dragi, la oamenii frumosi care, alaturi de mine, isi serbeaza ziua numelui. Am ales sa multumesc din tot sufletul celor care s-au gandit la mine: printr-un mesaj, printr-un telefon, printr-o postare pe Facebook, sau prin orice alta modalitate au considerat de cuviinta sa imi arate ca sunt in gandurile lor. Iar eu, la randu-mi, sa le transmit celor a caror zi onomastica este/a fost astazi, multa sanatate, fericire si impliniri alaturi de cei dragi!

   La multi ani, Floricelelor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...