joi, 3 aprilie 2014

O piesa de teatru



   Prin articolul de astazi vreau sa povestesc despre un hobby pe care il am si de care ma bucur de cate ori am ocazia. E lesne de inteles care este acesta avand in vedere titlul articolului ales pentru astazi. Da, imi place foarte mult teatrul.
Aseara am avut placerea sa vad piesa “Pensiune completa” la Teatrul Mic din Bucuresti intr-o distributie excelenta: CRISTIAN IACOB (Jean Francois Moncey), ANA BART (Megali Martigue), RUXANDRA ENESCU (Cecile Moncey), SERGIU FLEŞNER (Hans Muller), CLAUDIA PREC (Heidi Muller), VITALIE BANTAŞ (Dl. Legris), LILIANA PANĂ (Nadine Dujardine), BOGDAN TALAŞMAN (Gerard Blanchard), ANDREEA GRĂMOŞTEANU (Paquerette), CLAUDIU ISTODOR (Charles Henri Martigue), CUZIN TOMA (Marc Dujardin). Recunosc ca distributia exacta am luat-o dupa site-ul http://www.teatrulmic.ro/spectacole/hotel_mimoza.htm.



   Piesa este o comedie spumoasa menita sa relaxeze, dar si sa dea de gandit prin ideea sa centrala. Sotul isi anunta sotia in fiecare an, de vreo zece ani incoace, ca este nevoit sa plece din motive profesionale (“in prospectie”), intr-o anumita localitate unde se cazeaza de fiecare data la acelasi hotel. “Hotelul” nu este altul decat casa amantei sale, al carei sot, la randul sau este plecat mai multe luni pe an. Ce se dezlantuie cand sotia inselata hotaraste sa-i faca o surpriza sotului sau, va invit sa aflati vizionand aceasta piesa care a ridicat o sala intreaga in picioare si a starnit hohote peste hohote. Pe langa faptul ca iti pune rotitele in miscare si ca te determina sa-ti pui ceva intrebari, hai sa le numim existentiale ;) De genul “Cum as reactiona eu intr-o astfel de situatie?”, “Care ar fi sentimentele pe care le-as incerca?”, “Dupa o anumita perioada, la rece, peste ce as putea trece si peste ce nu?”, “Oare femeile chiar vin dupa Luna si barbatii dupa Marte?” :))



   Pe mine una m-a cucerit si mi-a reamintit cat respect am pentru actorii care muncesc cu atat de mult drag, pasiune, dedicare, pentru a putea transmite aievea adevarate opere de arta.
Deci? Voi ce piese de teatru ati vazut si le-ati recomanda oricand cu placere?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...