marți, 19 ianuarie 2016

Ce mai citim in zilele noastre?



   O carte la fel de actuala precum era si in 1937, cand a fost publicata pentru prima data. Cartea lui Napoleon Hill, “De la idee la bani” a fost vanduta in peste 60 de milioane de exemplare. Si dupa ce am citit-o din scoarta-n scoarta, am inteles de ce aceasta carte este bestseller international de aproape 80 de ani.
    Tot ce as putea cuprinde eu in acest articol este prea putin, comparativ cu tot ce ati putea dobandi citind aceasta carte. In domeniul dezvoltarii personale consider aceasta opera ca fiind una de referinta.
    Redau mai jos, pe scurt,  cei 13 pasi spre imbogatire, dupa cum ii numeste autorul, si care intr-adevar pot transforma orice idee in echivalentul in bani. As spune eu ca, adaptand si asimilind toate informatiile din aceasta carte, putem sa ne bucuram de orice ne propunem. Sa trecem la actiune, zic :)

  1. Dorinta
  2. Increderea
  3. Autosugestia
  4. Cunostintele de specialitate
  5. Imaginatia
  6. Planificarea atenta
  7. Hotararea
  8. Perseverenta
  9. Puterea grupului de minti stralucite
  10. Misterul transmutarii energiei sexuale
  11. Subconstientul
  12. Creierul
  13. Al saselea simt

   “Mintea umana poate crea orice lucru pe care si-l imagineaza si in care crede.” – Napoleon Hill, “De la idee la bani”

    Concluzie: suntem suma gandurilor noastre. Sa gandim frumos si pozitiv :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...