joi, 28 ianuarie 2016

Intalnirile au rostul lor



 

  Stiti genul acela de intalnire care intr-un timp extrem de scurt te face sa realizezi foarte multe lucruri? Si chiar daca toate se afla sub nasul tau, vine acel moment cand cineva iti reaminteste despre tine lucruri parca uitate si, in plus, te face sa descoperi altele?

   Astazi am avut ocazia sa trec din nou printr-o astfel de intalnire. Si pentru ca timpul este unul din cele mai valoroase si pretioase “averi” pe care le detinem, recunosc ca am simtit aceasta intalnire fix ca o reala investitie…in mine :)

   Si pentru ca suntem suma gandurilor noastre, iar eu la inceputul acestui an mi-am setat foarte clar dorinta de a-mi petrece timpul cu oameni care doresc sa se dezvolte, care citesc, de la care pot invata, care se intereseaza in mod frumos si autentic de ceilalti, cu oameni care stiu ca viata se traieste si nu se comenteaza, cu oameni care zambesc sincer, cu oameni care cunosc notiunile de gluma si respect in acelasi timp, profesionalism si transparenta, oameni cu experienta de viata care stiu sa o impartaseasca frumos, cu leaderi in adevaratul sens al cuvantului, cu oameni care cauta sa vada calitatile celor din jur si care cauta sa-si dezvolte inteligenta emotionala in fiecare moment, sunt foarte mandra de acestia si de toate aceste momente.

   Si pentru ca ceea ce gandim, aceea atragem, zic ca am inceput bine. Asa cum imi reamintea altcineva aseara, la fel de frumos si valabil, ca orice ne dorim cu adevarat, cu siguranta se indeplineste. Si as completa eu ca se indeplineste exact atunci cand trebuie.

   In incheiere, recomand aici un filmulet foarte interesant pentru dezvoltarea noastra, dar si o intrebare care sa ne dea de gandit: tu ce ai invatat nou ieri? :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...