duminică, 19 ianuarie 2014

Despre viata...



   Astazi parca imi vine sa scriu despre tot si despre nimic, despre putere si despre slabiciune, despre bucurie si despre tristete, despre motivare si despre demotivare, despre satisfactie si despre insatisfactie, despre implinire si despre gol, despre prieteni si despre straini, despre profesionalism si despre lipsa lui, despre viata in general... Si toate astea fac parte din viata.
    
   Discutam acum ceva vreme cu niste oameni tare dragi mie despre starile pe care le avem fiecare dintre noi intr-o anumita etapa a vietii noastre. Astazi eu vreau sa spun clar si sa-mi asum ca sunt trista. Toata lumea este invatata sa ma vada mereu optimista, plina de forta, de incredere, de putere. Si nu am sa neg niciun moment ca asta ma ajuta sa inaintez frumos in viata. Dar am si eu astfel de momente cand, pur si simplu, imi doresc sa-mi plang tristetea, sa ma gandesc de unde sa-mi (re)gasesc puterile de a merge mai departe, sa fac ceva care sa nu ma lase in aceasta stare pentru o perioada prea lunga de timp pentru ca mai apoi sa-mi fie cu mult prea greu sa ies din ea.
    
   Toti avem cu ce face comparatii. Iar eu...eu tocmai de aceea astazi sunt trista. Pentru ca stiu ce inseamna sa iti petreci o buna parte din viata cu oameni pentru care esti doar o cantitate neglijabila si sa ai sansa sa intalnesti si sa ai alaturi oameni pentru care insemni enorm, oameni exemplari, frumosi, de la care poti invata toate minunile lumii. Si daca ar fi sa alegi, vorba celui mai bun prieten al meu, ce-ai prefera: sa bei sampania dintr-un pahar frumos de sticla sau dintr-unul de plastic de unica folosinta? ;)
   Tocmai de aceea zic sa ne bucuram de oamenii frumosi din viata noastra in fiecare moment...pentru ca nu se stie daca maine mai avem ocazia. Si printre randuri am introdus si motivul tristetii...

   Un fel de Ps: din februarie v-am zis ca vreau sa merg la cursuri de inot? :-D Eu si inca doua prietene ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...