joi, 2 ianuarie 2014

Un an nou sanatos!



   Anul nou tocmai ce-si intra in drepturi. Eu, asemeni multora pe care-i cunosc, mi-am inceput agenda noua pe care am avut grija sa completez frumos si tacticos lista obiectivelor, dar si lista lucrurilor pe care mi-am propus sa le fac tocmai pentru a ajunge la acea stare de satisfactie pe care o ai in urma lucrului bine facut ;)
   Ca de inceput de an sunt foarte multe ganduri, idei, pareri, situatii care imi trec prin minte si ma tot gandesc cum sa-mi organizez aceste ganduri, mai bine si mai util, asa ca in niste sertare, menite mai apoi sa ma duca la un sfarsit de an cu mult mai multa satisfactie.

   Si-am asa: 
  •       Pe retelele de socializare, minim 5 comentarii (pertinente), care sa ma aduca mai aproape de oamenii pe care ii stimez si ii apreciez.
  •        Din sfera blogului, minim 1 articol pe saptamana (aici sunt usor tematoare, pentru ca, recunosc, deja am fost trasa de maneca ca am ramas in urma :( , feedback pe care il apreciez de fiecare data).
  •       Pe parte de lectura, minim 5 pagini pe zi si minim 1 articol in engleza (deh, ce sa fac? Daca simt ca mi-am pierdut aceasta abilitate :)) )
  •       Din toata paleta larga care se numeste HR, de reluat minim 1 felie pe luna.
  •       Legat de hobby-uri, ma rezum la 2 (in acest moment): cursuri de inot (minim 1 sedinta pe saptamana, si-aici trebuie sa apelez cu drag la alte 2 colege) si fotografie (da, cu acelasi aparat mic rosu din dotare :))  )  
  •      Si nu in ultimul rand, sa ma reapuc de gatit (pentru ca imi place si pentru ca, scuzata-mi fie lipsa de modestie, chiar imi iese :D )
   Amestec aceste ingrediente, le presar cu o tenta personala, le pun pe foc cu plecere si le servesc cu oameni dragi care-mi dau putere!

   Aceasta este lista mea de inceput de an. Recunosc ca sunt tare curioasa din fire si vreau sa stiu care este si lista voastra ;) Sa avem un an de exceptie!

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes Cristina!
    Si iti doresc sa ai planuri mai ambitioase in fiecare an !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Valentin! Asemenea si tie, cu multa sanatate si putere de munca :)

      Ștergere

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...