miercuri, 12 februarie 2014

Pentru ce sunt recunoscatoare...


   
   Si-a mai trecut un an, cu bune, cu mai putin bune, cert este ca a fost plin din toate punctele de vedere.  Dar mai ales plin de...invataminte (am pus cu puncte puncte pentru ca sunt sigura ca ma asteapta una dintre cele mai dragi prietene la colt sa ma alerge iar cu “invatamintele” mele ;)) )
   Da, imi place sa invat. Poate si pentru ca o foarte buna parte din viata mi-a fost taiat accesul la informatie, la bucuria de a descoperi lucruri noi, la senzatia mareata pe care o ai atunci cand simti ca te dezvolti frumos si armonios.
   Si ca sa revin cumva la titlul articolului de astazi, da, sunt recunoscatoare, pentru ca am primit cele mai scumpe cadouri de la viata. 

   Oameni frumosi care m-au sustinut cand mi-a fost mai greu, oameni care m-au ridicat cand altii ma coborau, oameni care nu ma judeca si care ma accepta asa cum sunt, oameni care ma sustin in demersurile mele, oameni langa care pot sa plang fara teama ca ma vor considera slaba, oameni care au o voce atat de calda si-o privire atat de dulce si-armonioasa incat ai impresia ca-mi sunt pictati - intentionat am folosit expresia “ca-mi sunt” ;), oameni care stiu sa-mi spuna echilibrat atunci cand gresesc, unde si de ce gresesc, oameni care nu mi-au spus niciodata ca ma iubesc, dar am simtit-o in fiecare clipa, oameni care mi-au dat enorm, fara ca macar, poate, sa stie.
   Sunt recunoscatoare pentru ca am ajuns la un punct al vietii mele cand ma uit dupa lucrurile importante, ca sunt sanatoasa, ca ma pot bucura de o piesa de teatru, de-o carte buna, de-un ceai in compania unor oameni speciali, de sentimentul de liniste venit dupa furtuna, de un val ridicat dupa ochi, de-o rochie pe care mi-am facut-o singura cadou, de-o mireasma de parfum, de soarele care rasare atat de frumos in satul bunicilor mei, de puterea pe care-o vad altii in mine si pe care imi spun ca le-o transmit.

   In cateva randuri, acesta s-a vrut a fi un articol cu ocazia zilei mele de nastere din 13 februarie - sunt chiar o mare norocoasa :) - prin care am dorit sa multumesc tuturor acelora de la care...am avut ceva de invatat ;) Pentru ca am convingerea ca ceea ce suntem astazi se datoreaza in primul rand oamenilor cu care noi interactionam :)

   Multumesc.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oamenii minunati de langa noi de regula trebuie sa-i observam noi pentru ca de multe ori nu ies in evidenta. Sa facem o mica pauza si sa ne uitam in jurul nostru. Cu siguranta ca pe langa cei care se doresc a se scoate in fata, care apoi cand e poate mai greu nu dai de ei, vom gasi oamenii dragi, cei care sunt si vor ramane langa noi, chiar daca ne e bine sau rau, chiar daca avem probleme sau nu chiar daca le e lor greu. Co vorba aia, nu exista viata fara greutati si probleme si nu asta e problema ci cea ca multi nu prea stiu cum sa faca fata la asta.

    Sa avem puterea sa-i vedem pe cei minunanti de langa noi de fiecare data si sa le aratam si lor ca stim ca sunt si raman langa noi.

    Catalin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalin, total de acord cu tine. Ma rog sa am cat mai des puterea despre care pomenesti tu de a vedea oamenii minunati, frumosi si speciali de langa mine :)
      Iar prin acest articol, tocmai asta am cautat: sa le arat si lor cat le sunt de recunoscatoare pentru ca mi-au fost alaturi atat la bine, cat si la greu ;)
      Si mai am in tolba si-alte modalitati :D

      O zi superba iti doresc.
      Cris

      Ștergere

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...