duminică, 16 martie 2014

Hobby-urile noastre si cum reusim sa ne incarcam bateriile



   Astazi mi-a trecut prin cap sa astern aici cateva idei legate de hobby-uri, in particular, si despre cum reusim sa ne destindem si sa ne revitalizam, in general.
   Tocmai pentru ca de multe ori suntem mult prea prinsi in valtoarea lucrurilor agitate, treburi “administrative” care-si au si ele rostul lor, dar care de multe ori ne fac sa uitam de noi. Toti trebuie sa avem grija sa ne platim facturile, sa dam indexul de la curent, gaze sau mai stiu eu ce apometre, sa avem grija sa facem piata, ca deh, tre’ sa mai si gatim, sa trantim in masina de spalat niscaiva haine care ajung mai apoi intinse pentru a se usca si care sa fie si frumos calcate (cu fierul de calcat si nu in picioare :)) ). 
   Si uite-asa toate acestea, si multe altele, ne fac sa uitam de multe ori de noi si sa ne intrebam la un moment dat “Hmm, oare cat a trecut de cand am facut ceva pur si simplu pentru sufletul meu, pentru linistea mea, pentru bucuria mea..?”

   Si incetisor-incetisor, m-am regasit aici asternand o lista a lucrurilor care pe mine ma incanta teribil de mult si de care caut sa ma bucur cat mai des cu putinta - zilnic, saptamanal, lunar ;)
  •  Sa ascult muzica, radio
  • Sa citesc carti, reviste, articole
  • Sa scriu
  • Sa fac & sa mi se faca poze
  • Sa ies cu oamenii dragi in plimbari
  • Sa savurez cafeluta de dimineata si mult ceai
  • Sa simt razele soarelui gadilandu-mi fata
  • Sa-mi cumpar...diverse (ce inteleg prin diverse, intr-o alta discutie - :D)
  • Sa ma inconjor de oameni pozitivi si de la care sa am permanent de invatat
  • Sa dansez
  • Sa inot
  • Sa ofer din cunostintele mele celorlalti
  • Sa ascult oamenii dragi
  • Sa ma joc cu copiii
  • Sa ma bucur de vocea si prezenta oamenilor dragi
  • Sa fiu alaturi de cei dragi atunci cand au nevoie
  • Sa vizionez piese de teatru
  • Sa mananc (ce interesant ca am ajuns sa trec asta pe post de hobby :))) )
  • Sa gatesc
  • ....
   Si tot scriind si tot scriind m-am trezit cu o lista lunga cat o zi de post :)) Hmm, si nici nu m-as fi gandit ca am atatea lucruri care imi plac. Si daca stau sa mai ma gandesc, cred ca mai pot adauga cate ceva :))
    Iar in final, trebuie sa recunosc ca sunt si curioasa din fire, astfel ca va intreb: voi ce hobby-uri aveti si cand a fost ultima data cand v-ati bucurat de unul din ele? :)




2 comentarii:

  1. Sa ascult muzica trance ,dar mai ales pe Radio DJ ONE ,radioul facut de mine ;)
    Poate intri si tu si asculti.ma gasesti pe https://www.facebook.com/RadioDJ1ONE

    RăspundețiȘtergere

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...