duminică, 30 martie 2014

Dezvoltarea personala si un seminar foarte interesant


   Pentru toti cei care ma cunosc, si nu numai, stiu ca pentru mine dezvoltarea este foarte importanta. Si pe langa faptul ca este foarte importanta, mai si fac ceva in privinta aceasta :))
Ieri am fost invitata de o persoana pe care o apreciez si o stimez tare mult la un seminar care se dorea a fi intre orele 10-14 (doar se dorea, pentru ca am stat mai mult). Recunosc ca m-am gandit: “Ufff, sambata dimineata? Eu? Franta de oboseala si cu o imensa dorinta de-a dormi, ce caut eu acolo?” :)) Trecand peste acest prim impuls pe care cred ca, inevitabil toti il avem la un anumit moment, cu dorinta de a ma bucura macar in treaca de omul care mi-a facut aceasta invitatie (am spus in treacat pentru ca era ca o furnicuta la acel seminar, alergand dintr-o parte intr-alta tot cu treaba), am purces la drum.
   Ajungand acolo am ramas placut surprinsa sa vad oameni frumosi, dornici sa obtina informatii utile, atat pentru ei, cat si pentru cei din jurul lor ;) - Andrei, am retinut ideea cu transmisul informatiilor din seminarul tau tuturor celor care ar avea nevoie ;)) Ce m-a incantat pe mine cel mai mult din acest seminar a fost faptul ca am realizat ca pentru informatiile pe care noi le-am primit de la Andrei, in mod gratuit, el platise pentru ele. La ce ma refer? Andrei, impreuna cu Alexandra (fata draga care mi-a facut invitatia), au fost la evenimentele lui Paul Martinelli si Brian Tracy de la Bucuresti, mai inainte cu cateva zile de a ne vedea la acest seminar. Si tot ce a considerat mai util si mai important din aceste evenimente, Andrei a cautat sa le impartaseasca cu noi. Si a reusit intr-un mare fel!
   Si pentru ca apreciez foarte mult oamenii care dau din timpul si invatamintele lor, si pentru ca asta imi place si mie, va atasez mai jos cateva din ideile cu care eu am plecat de la acest seminar si care sper sa va fie de folos :)



  • Optimismul este fitness pentru creier
  • 30 de minute de miscare zilnica iti asigura sanatatea care sa iti dea putere sa intreprinzi demersurile care pentru tine conteaza
  • Oamenii cu care te inconjori sunt foarte importanti, atat pentru realizarea obiectivului tau, cat si pentru intreaga ta viata, as spune eu ;) – Ce valoare adauga fiecare om vietii tale? (Andrei Dunuta :D)
  • Oamenii de succes vorbesc si se gandesc la ceea ce ei vor si cum sa ajunga acolo
  • Care sunt cele mai importante 3 obiective din viata ta acum? Hmm, tema pentru acasa :D
  • Daca nu masori un lucru, nu ai cum sa-l imbunatatesti. Deeeci, e musai de trecut pe foaie date concrete (discutia din seminar era cu privire la obiective, eu o extrapolez catre orice aspect al vietii)
  • Concentreaza-te pe claritate
  • Oamenii de succes intai economisesc si apoi cheltuiesc. Pune de azi minim 10% din venitul tau la pusculita si vezi rezultatul in cel mai scurt timp ;) Cum la fel de bine de stiut este ca oamenii de succes se gandesc la solutii, deci privesc catre viitor
  • Investeste in tine, in dezvoltarea ta, minim 30% din venitul tau (eu as zice si in hobby-urile tale, pentru ca si acelea iti ofera ceva in plus pentru sanatatea ta, la modul ca toate sunt, din punctul meu de vedere, interconectate)
  • Apuca o foaie de hartie, sau mai multe :D, si scrie 101 obiective pe care vrei sa le realizezi. Da da, ai citit bine, 101 :))

In cateva cuvinte, acestea sunt o parte din lucrurile pe care eu le-am invatat/ mi le-am reamintit ieri.
Si poate fara nicio legatura, in drum catre alte treburi, ieri m-am oprit sa fac si cateva poze... Hmmm, nu fara nicio legatura, ba din contra, legatura este data de sentimentul foarte fain pe care il ai cand descoperi lucruri care te impulsioneaza, care te invata, care te ridica, si le corelezi cu lucrurile pe care deja le stiai despre tine si care iti plac ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...