vineri, 9 mai 2014

Printre poze...


   Articolul meu de saptamana trecuta care se vroia primul pe luna mai mi-a fost dat peste cap din niscaiva motive mai mult decat obiective. Acum caut sa recuperez cu pasi mici si cu idei pe care caut sa le scot de la...borcan :))

   Astfel ca, de data aceasta am ales sa scriu mai putin, si sa pun aici o parte dintr-un hobby care pe mine ma incanta tare tare mult, si anume fotografia. Acestea fiind spuse, va las sa va clatiti ochii cu cateva poze alese intr-o ordine total aleatorie si ma duc sa pun la dospit de-un articol care tre’ sa se rumeneasca corespunzator in cel mai scurt timp ;)
    Sper sa va placa :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...