miercuri, 21 ianuarie 2015

Jocuri de copii, jocuri de oameni mari




   In week-end-ul ce tocmai a trecut am primit cu caldura invitatia unor prieteni de a lua parte la o frumoasa seara de sambata, luand ca baza a intalnirii mai degraba bucuria lor ca au reusit sa regaseasca si sa achizitioneze un joc mai vechi pe care nu il mai jucasera de ceva ani.
   Fiind genul caruia ii plac tare mult astfel de intalniri cu oamenii dragi, va dati seama ca am raspuns tare prompt invitatiei de a invata acest nou joc. Dupa ce si cu o seara inainte luasem parte de un alt joc alaturi de alti oameni la fel de importanti in viata mea. Ma intrebam la un moment dat cum pune una lume cate-o caramida la temelia relatiilor lor? Punand aceasta intrebare am ajuns sa inteleg cu ce vin si eu in relatiile mele si ce este cu adevarat important pentru mine. Ei bine, asa am descoperit ca pentru mine ce conteaza cu adevarat, ce ma incarca cu a mai frumoasa si buna stare si cu multa putere de a merge inainte sunt urmatoarele:

  • Timpul petrecut cu cei dragi
  • Calitatea timpului aferent
  • Subiectele de discutie pe care le dezbatem
  • Constientizarea faptului ca suntem media oamenilor care ne inconjoara
  • Bucuria ca ii pot vedea aievea, ca le pot citi expresia fetei, ca imi pot transmite ce au pe suflet cu incredere
  • Imbratisarea oamenilor dragi, glasul si zambetul lor
  • Activitati pe care le intreprindem impreuna: de la jocuri diverse, vizionat un film, stat la un suc, mers la o plimbare si alte asemenea
  • ....


   Copiii fiind, toate jocurile pe care aveam ocazia sa le jucam, am realizat peste ani ca, de fapt, aveau menirea de a ne dezvolta creativitatea, de a ne apropia, de a lega relatii si prietenii. Acum, ajungand la varsta maturitatii, am redescoperit gustul acestor jocuri, evident dintr-o alta perspectiva, dar tot cu bucurie, si unele dintre ele jucate cu aceeasi oameni.

    Ce am vrut sa transmit cu articolul de astazi? Ca nu stiu cati aveti particica aceasta de viata de a construi prietenii ani la randul, ca va puteti bucura de aceste prietenii chiar si dupa 15-20 de ani, incepute inca de cand erati copiii, si sa vedeti cum timpul trece peste voi, si sa gusti senzatia imbinata cu instinct ca peste ani tot printre acesti oameni frumosi vei fi, intr-un fel sau altul. Dar ca va doresc din tot sufletul astfel de comori, fara de care viata simt ca ar fi lipsita de culoare. Aduceti-va aminte ca relatiile importante inseamna timp si implicare, ca mai devreme sau mai tarziu, indiferent de situatia financiara pe care o avem, daca suntem singuri, banii ne vor aduce doar un soi de faliment emotional. 


   Sa ne reamintim sa ne jucam, sa fim iar copii, sa radem, sa glumim, sa impartim cu cei dragi momente valoroase si sa le aratam cat conteaza pentru noi in fiecare moment. Orice altceva vine tot ca o lectie, dar doar pentru a ne invata sau reaminti sa apreciem ce avem.

   Voi cu ce jocuri v-ati mai distrat in ultima perioada cu cei dragi?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...