luni, 5 ianuarie 2015

La inceput de an sanatos



   

   Scriam acum un an aici despre o mica lista de obiective. Astazi, uitandu-ma peste ea am realizat ca am bifat aceasta lista in proportie de 90%, si chiar completand-o cu altele pe care nu am apucat sa le astern aici. Intr-adevar un sentiment frumos, placut si care te incarca de putere sa realizezi ca munca ta a dat roade si ca te poti bucura de acestea intr-un fel sau altul.


   Acum suntem iar la un inceput de an si ma gandesc din nou cu interes la mica mea lista menita sa ma ajute sa ma organizez mai bine si care sa imi ofere la un alt moment aceeasi stare de satisfactie a lucrurilor realizate, a puterii de a ma ridica si de a ma bucura de tot ce am.

   Lista mea pentru anul 2015 cuprinde urmatoarele:

  • Sa ma bucur si sa apreciez si mai mult oamenii frumosi din viata mea care imi dau puterea de a merge inainte, care ma ajuta sa ma cunosc si care mi-au fost alaturi in momentele de cumpana ale vietii mele
  • Sa ma orientez/reorientez din punct de vedere profesional (punand in practica in continuare toate ideile din lista anului trecut care m-au ajutat foarte mult)
  • Sa imi gasesc in continuare inspiratia pentru articolele pentru acest blog, cu aceeasi recurenta de cel putin 1 articol pe saptamana
  • Sa am cel putin 1 album foto pe luna pe Facebook
  • Sa citesc cel putin 1 carte pe luna
  • Sa fac sport minim 15 minute pe zi, aproximativ 5 zile pe saptamana
  • Sa invat 1 limba straina
  • Sa imi stabilesc cel putin 1 intalnire din punct de vedere personal/profesional pe saptamana
  • Sa merg la diferite seminarii/conferinte/workshop-uri din sfera mea de interes in functie de prezenta si disponibilitate
  • Sa accesez cel putin 3 cursuri de formare profesionala in acest an
  • Sa vizitez cel putin 1 alta tara in acest an
  • Sa merg la teatru cel putin 1 data pe trimestru 
  • Si lista continua... ;)

   

   Si una dintre dorintele mele cele mai mari si pentru care imi voi face un plan aferent realizarii ei este sa ma mut in casa noua.
   Pentru toata aceasta lista avem nevoie de un plan, cu termene limita cat mai realiste, cu calcule cu un soi de subtermene si mai ales de actiune. Visele raman doar vise daca nu trecem si la actiune. Iar motivatia presarata peste aceste actiuni care ne ofera diferite rezultate este luata cel mai bine din sistemul nostru de valori.
   Asadar, urarea mea pentru inceputul de an este sa avem suficienta putere sa ne punem visele pe hartie, sa tintim planificat si sa actionam catre implinirea viselor noastre. Si toate acestea luate impreuna cu multa sanatate si intelepciune alaturi de oamenii importanti din viata noastra. 


2 comentarii:

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...