luni, 1 februarie 2016

Hai sa ajutam



   


   Astazi nu intamplător am ales să scriu despre…ajutor. Am avut ocazia sa “trăiesc” acest cuvant, atat de o parte, cat si de alta a taberei, daca pot să spun asa :)

   Am trecut prin diferite situații de viată care mi-au arătat ce inseamnă prietenia adevărată, omenia, bunătatea, implicarea, timpul oferit, sustinerea pentru a trece peste anumite greutați. Asa am ajuns să invăț că pană intr-un final omul se cunoaște cu adevărat la greu.


   Si cu pași mici am inceput sa mă implic in proiecte de suflet. Iar astăzi tocmai despre un astfel de proiect mi-am dorit să scriu, pentru a-l face cunoscut si pentru a ajuta la randul meu. Mda…interesant sentiment cand incepi să descoperi the other way around cum s-ar spune.  


   Proiectul Asociației Hai Să Ajutăm este Floraria Socială (Flower Social Shop). Este un proiect frumos si ambițios in care angajații o sa fie persoane cu dizabilitați ușoare sau tineri care provin din medii defavorizate. Este un loc în care ei se vor putea simți utili, un loc în care pot să creeze, sa iși împlinească visele și unde vor putea fi renumerați pentru munca lor. 


   In cadrul Flower Social Shop veți putea regăsi aranjamente florale deosebite, create cu mult drag si pasiune de niște tineri al căror drum in viață a început anevoios. Si tocmai pentru că înțelegem ce înseamnă să ajuți si să oferi astfel o sansă pentru a le schimba viata acestor tineri, Flower Social Shop iși dorește sa aducă împreună implicarea, creativitatea si talentul acestor tineri, regăsite in aranjamentele florale care vor infrumuseța orice zi, birou, casă sau ocazie. 
   Tot profitul obtinut in cadrul acestui proiect se va reinvesti  in proiecte de dezvoltare a persoanelor defavorizate. 


   Cum putem ajuta?

   Prin simpla completare a formularului de 2% din impozitul pe venit, putem face o schimbare! Formularul il puteti gasi aici.


   Si pentru a vă face o idee si despre alte proiecte la fel de interesante si de valoroase ale Asociatiei “Hai sa ajutam”, va invit pe site-ul Asociatiei sau pe pagina de Facebook.





   Curiozitati, detalii, alte informatii despre acest proiect? Eu. micul coordonator de proiect, va stau la dispozitie cu drag. Ma gasiti pe Facebook, LinkedIn sau lasand un comentariu la acest articol :)


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...