marți, 16 februarie 2016

Cum ne-asternem, asa dormim



  

  Intotdeauna la zile de nastere am senzatia ca realizezi cam ce lasi in urma. Am avut ocazia sa interactionez cu oameni care mi-au lasat o parte din viata lor prin fiecare experienta si astfel am ajuns sa vad cum unii oameni nu primeau de ziua lor nici trei telefoane sau mesaje si cum altii nu mai pridideau cu raspunsul la urari. Prin perioada copilariei sau a adolescentei nu prea realizam ce si cum si nici nu intelegeam prea bine aspectul asta.

   Asta pana am ajuns sa mai cresc, nah :)) Si asa am ajuns sa inteleg ca fiecare zi si fiecare moment de interactiune cu ceilalti isi pune amprenta asupra noastra, dar si noi la randul nostru avem acea influenta caracteristica asupra celorlalti. Si cui nu i-ar placea sa fie asaltat de urari, mesaje, telefoane, mailuri din partea familiei, prietenilor si cunostintelor? Ca pana la urma asta inseamna ca ceva undeva acolo a ramas frumos despre noi. Pentru ca, de fapt, este despre implicare, despre empatie, despre lucrul cu noi insine, despre ascultare, despre intelegere, despre acceptarea faptului ca avem pareri diferite, despre…inteligenta emotionala si gandire laterala ;)

   Si anul acesta, asa cum simt de vreo cinci ani incoace, am senzatia ca ziua mea dureaza vreo doua saptamani :)) Dar anul acesta m-am apucat “sa calculez” tot ce mi-au oferit mai frumos toti cei care s-au gandit la mine cu o urare. Aproximativ 300 de mesaje, mailuri, telefoane, de la familie, prieteni, colegi, fosti colegi, cunostinte, unele de la oameni la care nici nu m-as fi gandit. De prin toata Romania, Boston, Londra sau Balcani, a fost cel mai minunat cadou sa realizez ca toti acesti oameni frumosi mi-au oferit acea bucatica din viata lor imbracata intr-unul din cele mai pretioase lucruri: timpul ;)

   Bucurie, mandrie, fericire? Putin spus… De la cele mai frumoase doamne de la protocol care isi fac treaba exemplar si pana la cel mai iscusit leader de multinationala, ma inclin in fata unor oameni care stiu ca mai inainte de orice functie sau avere, mai inainte de orice lucru material, Omul este cel care sfinteste locul. 

   Toate urarile primite le intorc inzecit. Va multumesc din suflet!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...