marți, 6 decembrie 2016

Ce ți-a adus Moș Nicolae?




   Mi-aduc aminte cu nostalgie din perioada copilăriei că această zi mai întotdeauna ne prindea cu multă zăpadă. De cațiva ani acest lucru nu prea se mai întamplă. Ba chiar aș putea spune că lucrurile s-au schimbat considerabil, însemnand că sărbătorile de iarnă pe meleagurile capitalei romanești ne prind cu soare și vant mai degrabă de primăvară, fie el chiar și soare cu dinți.

   Întrebarea din titlu însă a rămas neschimbată :) Am realizat încet-încet că o altă schimbare mai degrabă emoțională a constat în faptul că, dacă atunci cand eram copil, mintea mea se gandea mai repede la acele daruri găsite în ghete constand în diferite dulciuri sau vreo carte, odată cu trecerea anilor am descoperit că cele mai frumoase cadouri sunt cele făcute cu sufletul și care de multe ori nu se văd…fizic. Așa cum am învățat că această zi este și o zi de sărbătoare pentru cei care poartă numele de Nicoleta sau Nicu, și că e plăcut să urezi cu drag celor apropiați. Dar și că vine o zi cand pentru unii oameni urări mai poți face cel mult în gand pentru că în lumea asta iți vei aminti de ei doar prin prisma amintirilor lăsate și a tot ce au însemnat ei pentru tine.

   
   La fel, odată cu trecerea anilor, astfel am aflat că ce nu spui la timp, nu mai spui niciodată. Și că tocmai de aceea este atat de important să spunem ce simțim atunci cand simțim pentru că nu știi cand vei mai avea ocazia. Iar de oamenii dragi întotdeauna este bine să ne despărțim cu vorbe frumoase și calde pentru că poate de maine nu-i vom mai vedea vreodată. A se înțelege din această idee că este foarte important să știm să apreciem oamenii de langă noi și să ne bucurăm de prezența lor (indiferent că sunt la doi pași de noi sau în oricare colț de lume…sau altă lume).

   Cu ceva vreme în urmă, ziua aceasta pentru mine însemna un moment special prin care puteam transmite pentru două persoane blande cu un suflet minunat acele urări care par uneori atat de banale, dar cărora le realizăm valoarea abia în situațiile cand le pierdem. Cum ar fi sănătatea, liniștea, ani mulți fericiți și alte asemenea. Astăzi aceste urări nu le mai pot face direct, însă tot ce mi-au oferit în dar acești oameni minunati prin prezența lor va rămane întotdeauna.

   
   Acestea sunt unele din cele mai importante “cadouri” pentru mine, prezența de calitate a oamenilor dragi. Și putem face aceste “daruri” cu fiecare ocazie (o îmbrățișare, un telefon, o ieșire la aer, o plimbare, o cafea, o mangaiere, un moment fotografic și alte cate și mai cate). Eu am primit astăzi un astfel de cadou din partea unuia din cei mai dragi oameni sufletului meu (cred că fără să realizeze că este tocmai această zi specială de “primit și oferit cadouri” :D).

   Acestea fiind spuse, ție ce ți-a adus Moșu’? ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...