duminică, 7 iulie 2013

Jocuri din copilărie




Astăzi, mergând către casă, mi-a sărit în ochi .. o minge. Şi-un elastic. Mai aveam câţiva paşi de făcut pân’ s-ajung acasă şi deodată ..ţuşt o minge pe mine. În secundă unu deja mă vădeam cu “felinarele” mele uşor turtite, da’ mai apoi zău de să nu mă apuce râsul şi mai multe nu. Copii-n vacanţă care băteau mingea în faţă blocului. Şi zic în sinea mea, ca in sinea altuia oricum nu puteam: “Iaca băi, tot mai avem o şansă” :)) Mai merg câţiva paşi şi mai zăresc o “ciudăţenie”: trei fetiţe jucau elasticul. Generaţia mai de pe la ‘85 ştie despre ce vorbesc. Şi uite-aşa m-au năpădit amintirile din copilărie, şi ce frumos mai ne jucam în vacanţe şi câte amintiri strângeam. Pe cuvânt de nu aveam senzaţia aceea gen tineretul din ziua de astăzi nu mai ştie altceva decât calculatoare :)) Da’ uite că m-am înşelat. Şi sunt chiar bucuroasă să văd că.. roata se întoarce ;)

Voi despre ce jocuri vă mai amintiţi din copilăria voastră?

Un comentariu:

  1. In copilarie jucam tubermane ... hacuiam caiete intregi pentru cornetele la tubermane. :)
    Ne stropeam cu apa ... :)))

    RăspundețiȘtergere

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...