duminică, 28 iulie 2013

Supa de pui pentru suflet




Am promis acum ceva vreme ca atunci cand voi termina aceasta carte, “Supa de pui pentru suflet”, a lui Jack Canfield si Mark Victor Hansen, voi reveni cu un soi de rezumat.
Mi-a placut tare mult proverbul chinezesc cu care se deschide cartea pe care vi-l redau mai jos:
“Daca exista lumina in suflet,
Omul devine frumos.
Daca omul este frumos,
In casa sa va domni armonia.
Daca in casa domneste armonia,
In natiune va domni ordinea.
Daca in natiuni domneste ordinea,
Va fi pace in lume.”

In plus, capitolele cartii te ajuta sa te organizezi, sa iti organizezi frumos viata si sa iti reaminteasca niste experiente de viata pe care, poate, le stiai, dar pe care, uneori, le mai si uitam. Intalnim aici povesti despre iubire, suntem invatati cum sa ne iubim pe noi insine, despre arta de a-ti creste copiii, despre invatare si cum sa-ti traiesti visul, cum sa depasesti obstacolele, dar si perle din intelepciunea eclectica.

Din randurile cartii, am luat ca povata multe idei frumoase. Iar una am considerat ca mi se potriveste cu atat mai bine pentru situatia mea actuala, de proaspat “inscrisa” intr-ale blogurilor :)) “Noi invatam intotdeauna sa facem ceva facand lucrul respectiv. Nu exista alta modalitate”

De asemenea, sa nu uitam niciodata: “Nu lasa pe nimeni sa te vaduveasca de visele tale. Urmeaza-ti inima indiferent de circumstantele exterioare.”

Si nu in ultimul rand, filtrand experientele mele de viata, citind ca “Oamenii mari isi impartasesc intotdeauna cunostintele. Oamenii mari isi impartasesc intotdeauna secretele. Este mult mai usor sa fii maret atunci cand te inconjori de oameni mareti.”, mi-am reamintit de ce am luat la un moment dat niste decizii. Si timpul mi-a aratat ca au fost cele mai bune decizii!

Si tocmai ce-am mai terminat o carte ;)

2 comentarii:

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...