vineri, 5 iulie 2013

Metroul



Ieri a fost o zi de muncă, ca oricare alta. Mai puţin prima parte a zilei când, din nefericire şi nebăgare de seamă, la metroul bucureştean a fost o “defecţiune tehnică”.  Aşa am fost anunţaţi conştiincios şi extravagant de oamenii puşi sufle-n microfon :)) Şi uite-aşa s-a plimbat Cristina dintr-un metrou într-altul, dintr-o staţie într-alta, când într-un metrou vechi, când într-un Bombardier de toată frumuseţea.
Apăi pe bune de nu fu chiar amuzant, chiar dacă am stat ca sardinele, chiar dacă ne cam treceau căldurile, de, Coane Fănică, căldură mare între atâtea suflete! Şi mai auzeai câte-o remarcă gen “ ne plătească ei ziua asta de muncăsauDapână la urmă în ce direcţie merge metroul ăsta
?” sauAtenţie se închid uşile, va rugăm coborâti se retrage” :))
Fire inventivă din fire, mi-a trecut prin cap la un moment dat cum fi arătat în acele momente, când toată lumea se calcă-n picioare, cu o carte-n mâna. Se vezi ce făţau stâlcit fi avut sau mi-ar fi pus vreo piedică suficientă cât proptesc în nas :D
Concluzia este am reuşit ajung la serviciu şi cu o dispoziţie de zile mari! Păi ce era fac? Doar nu era las un amărât de incident -mi strice ziua ;)

2 comentarii:

  1. Parca erai la metrou in China :) cred ca puteai sa numesti sport extrem cititul unei carti in conditiile descrise :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Adevarat, buna precizarea. Multumesc pentru comentariu Andreea C :)

      Ștergere

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...