duminică, 4 august 2013

Cum reusim sa trecem peste zilele mai putin placute din viata noastra?


   


   Exista perioade si perioade in viata fiecaruia dintre noi. Astazi m-am gandit sa adun o serie de idei despre cum sa trecem mai usor, mai repede si mai bine peste acele perioade mai putin placute din viata noastra, pentru sunt convinsa ca toti experimentam la un moment dat astfel de trairi: ne simtim tristi, demoralizati, parca singuri si fara chef.
   Cineva imi povestea ca in astfel de momente alege sa mearga la cumparaturi. Ups, dar oare n-o fi cam costisitor? :)) O alta persoana imi spunea ca alege sa iasa la plimbare. Eu prefer sa ma apuc de citit, sa scriu, sa calc, sa imi fac un plan pentru zilele urmatoare.

   In speranta ca o sa va fie cu folos, iata mai jos cateva idei:

  • Plimbari
  • Citit
  • Scris
  • Activitati administrative (curatenie, calcat, spalat etc – ne tine mintea ocupata)
  • Mers la teatru
  • Mers la cinema
  • Sunat un bun prieten (atentie la conversatie, pentru ca tentatia este sa ne plangem foarte mult)
  • Facut poze
  • Ascultat muzica (de preferinta mai antrenanta, alminteri cadem iar in tristete)
  • Chiar si cumparaturi (dar sa fie cu masura, pentru ca mai apoi ne intristeaza iar vazand ca ne-am adus pe zero tot bugetul)
  • Desenat
  • Gatit 
  • Jucat (statul in preajma copiilor in astfel de momente te monteaza instant)

    Cu siguranta ca nimanui nu-i place sa treaca prin astfel de zile, dar cred cu tarie ca si acestea ne invata ceva: sa ne organizam, sa ne adunam puterile, sa ne analizam starile, sa constientizam ca este mult mai bine si mai frumos cand suntem optimisti, veseli, plini de viata, bucurosi, incantati ca am mai bifat un obiectiv, ca putem ajuta la randul nostru, ca putem oferi din cunostintele noastre, si alte asemenea.

    Pe voi ce va readuce pe linia de plutire? :)

PS: in curand, cu un nou rezumat, interpretare proprie, dupa o alta carte terminata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...