duminică, 25 august 2013

Despre un om frumos din viata mea si despre mandria si bucuria de a ne fi cunoscut






   Ce mi-am propus sa obtin cu articolul de astazi? Pai, sa le luam pe rand:
  • Sa evidentiez ca oamenii care ne sunt alaturi fie ne ridica, fie ne coboara si ca depinde de noi pe care ii alegem sa ne fie alaturi
  • Ca de la fiecare persoana pe care o intalnim avem ceva de invatat si ca tot de noi depinde ce anume alegem sa invatam ;)
  • Ca este foarte fain sentimentul de a avea in preajma oameni care au realizat ceva, care s-au zbatut pentru visele lor si care stiu sa faca lucruri frumoase
   Acestea fiind spuse, astazi mi-am propus sa-i fac reclama (cu si fara ghilimele) unei prietene, foste colege, o persoana pe care eu o admir foarte mult, pentru ca am avut sansa sa invat alaturi de ea foarte multe lucruri utile, pentru ca este o fire creativa si plina de idei frumoase, talentata intr-ale bijuurilor hand-made, invitatii de tot soiul, cutiute buclucase, si nu numai ;)

   Pe Danique (http://daniqueboutique.blogspot.ro/) am cunoscut-o acum vreo opt ani (wauuuu, atat a trecut? :))))) ), in cadrul primului meu job. Eu, mica si plina de temeri, m-am proptit la un interviu, primu’ meu interviu. Ea, foarte serioasa si sigura pe ea, ma astepta tacticos la-ntalnire :D Si uite-asa, am ajuns sa ne amuzam peste ani ca ce-o fi vazut la mine de m-a luat in echipa ei :))))
   La un moment dat, ca de, asa-i viata, drumurile noastre profesionale s-au despartit. Dar acest lucru nu ne-a instrainat, ba din contra, am pastrat o frumoasa legatura bifata la capitolul relatii si oameni pe care merita sa-i ai in preajma.
   Ce face Danique (https://www.facebook.com/pages/Danique-Boutique-cadouri-si-accesorii-handmade/116064701794783) in acest moment? Aici apare partea pe care eu o consider si frumoasa si utila si practica: bijuterii hand-made, cutiute de bijuterii, la fel de interesant mestesugite, ceasuri frumos pictate, invitatii pentru evenimentele de neuitat ale vietii, marturii si toate minunile care va mai trec prin capsor, menite sa va infrumuseteze viata!

   Acestea fiind spuse, o recomand cu toata caldura si increderea! Eu una, recunosc, sunt inevitabil topita dupa minunile care ies din mainile ei :) Ceea ce va doresc si voua ;))

2 comentarii:

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...