miercuri, 11 iunie 2014

Invatarea este un proces de-o viata


   Cand eram copil aveam senzatia ca atunci cand voi termina cursurile efectuate prin diferite institutii de invatamant ale statului voi fi free like a bird de la ale invatatului. Deh, copil si eu...
   Anii au trecut si am realizat incet-incet ca de fapt si de drept invatam toata viata. Bine, acum daca vrem sa vedem treaba asta. Si daca vrem sa ne dezvoltam, si daca vrem sa iesim din sfera noastra de confort, si daca vrem sa ne mobilizam, si daca vrem sa actionam, si daca...si daca...

   Astazi am sa povestesc mai degraba de partea aceea din invatat in care acumulam cunostinte...teoretice :D Mai exact, vroiam sa va povestesc de-un site care aduce impreuna o multitudine de cursuri, de la diferite universitati de prin tari straine, pe diferite teme si pentru toate gusturile – www.coursera.org



   Este destul de cunoscut site-ul, doar ca astazi m-am gandit sa-i aloc un articol din dorinta de a-l face cunoscut si altora care, poate, n-au auzit de el. Tocmai pentru ca stiu cat m-am bucurat eu cand am aflat de acest site, dar si pentru ca deja am inceput sa urmez un curs de la Universitatea din Londra :D Evident ca sunt teribil de incantata. Aproape ca uitasem acest sentiment: sa faci ce iti place si sa inveti o groaza de lucruri noi.
   
   De ce mi se pare atat de interesant acest site?

  • Varietatea cursurilor
  • Organizarea lor impecabila
  • Faptul ca tu la randul tau, din punctul de vedere al cursantului, ai posibilitatea sa iti aduci contributia prin experienta ta
  • Ai diferite activitati interesante – un soi de teme pentru acasa :))
  • Sunt online
  • Si nu in ultimul rand, sunt gratuite



   De multe ori ne angrenam in foarte multe activitati care intr-adevar trebuie facute (ca nu putem lasa hainele nespalate sau curatenia in pom, copiii nesupravegheati sau sa lipsim de la job acuzand o lipsa acuta de chef :)) ), dar este foarte important sa ne amintim si de noi din cand in cand. Sa facem un pas in spate, sa ne aruncam cate un ochi in oglinda sufletului nostru si sa ne reamintim ce ne place, ce ne dorim, ce facem pentru noi, ce ne face sa ne simtim impliniti.         Pentru mine cursul pe care tocmai l-am inceput mi-a adus pe langa o multime de informatii practice si utile, si o mai buna cunoastere a propriei persoane. 

   “What you get by achieving your goals is not as important as what you become by achieving your goals.” (Henry David Thoreau).

   Sa va fie cu folos :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...