luni, 23 iunie 2014

Mini-vacanta de week-end si cum facem sa facem ce simtim



   Povestea incepe inainte de week-end-ul ce tocmai a trecut. Imi doream sa ajung si eu intr-o mica mini-vacanta la mare. Sa tot fie vreo 3 ani de cand nu mai dadusem pe-acolo si tot discutand cu niste prieteni, dupa ce am intors problema pe toate partile, am zis sa o luam din loc.
   Ne-am facut planurile, am stabilit unde stam, cum stam, ne-am entuziasmat si tot tacamul anterior unei miscari de genul acesta. Eh, da’ tot inainte cu vreo saptamana se puse pe ploaie. Domne si tot venea, in reprize consistente, mai cate-o pauza scurta, mai iar cu ploaia pe noi. La un moment dat am gandit ca poate ar fi mai bine sa amanam. Si totusi ne-am vazut de planuri in continuare.

   De ce aceasta introducere? In toata saptamana anterioara plecarii noastre, mai toata lumea ne spunea sa nu mai plecam, sa stam acasa, sa ne luam banii inapoi pe biletele de tren, sa anulam  rezervarea, ca uite ce vreme urata, ca unde va duceti voi acolo, si alte asemenea idei de parca ne duceam in celalalt capat al lumii sau, si mai grav, de parca venea sfarsitul lumii in cele 2 zile cat evadam noi din Bucuresti. 


   Trecand peste toate aceste dialoguri menite parca sa iti puna la incercare niste rabdari (bine ca nu-s prajite rabdarile :))  ), am decis ca mergem inainte cu planurile noastre. And guess what?
Vremea a fost superba, chiar si cu o mica repriza de ploaie pe seara (cand inclusiv atunci am facut cateva poze), suficient de placuta cat sa se bucure si prichindelul de nici 2 ani al prietenei mele. Ne-am simtit excelent, am avut 2 zile pline, am testat chiar si piscina hotelului, desi eram la mare :)) Cand ne-am reintors in Bucuresti am avut senzatia ca eram plecati de cel putin o saptamana. 


   Concluzia? Faceti ce va place, ascultati-va instinctul si bucurati-va de fiecare moment pretios. Aveti grija de voi precum aveti si de cei dragi. Amintiti-va ca meritati orice lucru bun care vi se intampla. Munciti suficient de mult zilnic pentru a va putea oferi sansa unor momente unice. Sunt extraordinare aceste trairi! 

  
Enjoy as much as you can :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...