luni, 20 octombrie 2014

Copilul din mine




   In week-end-ul ce tocmai a trecut am avut sansa de a ajunge sa vad un frumos spectacol de circ gazduit de Circ & Variete Globus Bucuresti. A fost un spectacol frumos si antrenant, cu atat mai mult ca am putut merge insotita de prieteni dragi. Evident, relatiile frumoase se construiesc in timp, prin calitatea timpului si prin momente impartasite impreuna.

   Sala a fost in cea mai mare parte plina de copii. Asa ca pentru momente bune mi-am reamintit de momentele copilariei mele (week-end-ul a continuat in aceeasi maniera prin care m-am bucurat de niste copii la fel de frumosi, da’ asta-i o alta poveste).

   Recunosc ca daca nu ar fi fost niste oameni tare dragi mie, nu cred ca as fi avut ocazia sa ajung prea curand la spectacolul acesta de circ. Si le sunt tare recunoscatore... “Ingerii albastri” ne-au oferit imaginea muncii unor oameni dedicati, acrobatii magice, costume sclipitoare si pe masura muncii acestor oameni indragostiti de munca lor, cu numere care mai de care mai interesante, animale dresate in numere care mai de care mai pline de suspans. Si peste toate, Oameni...Oameni care iti ofera tie, spectatorului, munca lor, perseverenta lor, implicarea si dedicarea lor,...o parte din sufletul lor, transmis prin fiecare moment, gest, privire, teama, traire. 

   Numarul meu preferat a fost cel al Albinutelor Vesele ( ;) ), dar au mai fost si altele care mi-au atras atentia, precum Tainica iubire, Intrigi persane, Cateii fantastici sau Yin si Yang. Alaturi de “Ingerii Albastri”, apare si varianta “Ingerilor Albi”, un spectacol care trag nadejde ca va fi cel putin la fel de interesant si placut.

   Un moment frumos de circ la care merita sa mergeti...macar pentru a va reaminti de gustul copilariei. 

   Vizionare placuta! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...