luni, 6 octombrie 2014

O zi in Bulgaria



   La inceputul acestui an imi scriam tacticos pe-o foaie de hartie cateva din obiectivele mele pe anul curent. Printre ele se afla si dorinta de a vizita cel putin o alta tara, fiind pentru prima data cand m-as fi bucurat de acest lucru. Nu credeam sa mai apuc sa bifez acest punct pe ordinea anuala din motive mai mult decat pertinente, si totusi cand te astepti mai putin, apare ceva care sa te surprinda.

   In week-end-ul ce tocmai a trecut, am primit cu placere invitatia unor prieteni de a le face pozele pentru deja celebra “Trash the dress”. Mireasa si-a dorit foarte mult initial sa ajungem la Balchik, in Bulgaria, la gradinile din palatul Reginei Maria. Din pacate insa, doamnele bulgaroaice de la casa de bilete ne-au rezervat o surpriza neplacuta si anume nu ne-au mai permis sa intram cand am dorit sa achizitionam biletele, doar pentru ca nu am dorit sa platim o taxa piperata in plus, taxa care nici macar nu era afisata corespunzator. Am renuntat astfel sa mergem pe planul initial, cu un mare regret la inceput, dar cu o mare satisfactie la final. Pentru ca mi s-a confirmat din nou ca atunci cand crezi ca ti se intampla un lucru pe care tu il percepi ca fiind rau, foarte curand se aseaza lucrurile de asa maniera incat sa simti cat de bine iti este de fapt.

   O buna parte din poze le-am facut chiar la mare, ne-am mutat mai apoi la Dalboka, am oprit inclusiv pe drum in functie de cum mi se parea ca pica lumina. M-am bucurat de bucuria prietenilor mei cand turisti romani si straini se opreau la randul lor sa le faca poze si sa le ureze “Casa de piatra”. Asa cum m-am bucurat sa vad ca rezultatele muncii mele i-au incantat pe masura.

   Desi, teoretic, a fost o plimbare mai mult cu treaba, am simtit doar bucurie si placerea lucrului facut cu drag, momente de liniste si de implinire, redescoperirea mea printre oameni frumosi, imperfectiunea mea prin puterea de a invata, de a ma bucura si de a ma ierta pentru greseli trecute, pentru un viitor plin de liniste alaturi de oameni care au pus in fiecare zi cate-o caramida la temelia...casei mele.
   Si da, vorba unui om tare drag mie: o sa tin minte cu multa placere aceasta zi si mi-o voi nota corespunzator ;)

   Prin micul meu aparat, ochii mei au ales sa vada cateva din imaginile de mai jos...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...