luni, 3 octombrie 2016

Prima ședință foto în Grădina Botanică



 
   
   Săptămana ce tocmai a trecut mi-am dorit foarte mult să ajung în Grădina Botanică din București. Ar fi fost a doua oară în acest an și a doua oară în viață, prima dată fiind în primăvară. Nu știam exact ce culori voi găsi sau ce frunze frumos răsfirate și așternute aidoma acelui covor din poveștile pe care le auzeam copil fiind în școala generală. Sau ce lumină tomnatică care să mă ajute să surprind ceva mai mult din ce vedea ochiul meu, după cum bine îmi spunea cineva de curand.

   Pentru că lucrurile nu se așează întotdeauna cum ne dorim noi, și totuși se aștern cum ar trebui, în weekend-ul trecut am ajuns să fotografiez aici prima ședință foto a unei fetițe care astăzi împlinește…1 lună. V-am indus puțin in eroare cu titlul, așa-i? :)) Fotografiile cu gărgărița de fetiță și ai săi părinți au ajuns deja la ei și, cu aceeași curiozitate aștept să văd și eu ce poză vor alege părinții să imprime pe invitația de botez. Adevărat, un sentiment de satisfacție tare plăcut să stiu că una din pozele mele va bucura pe cineva în acest sens. Și același sentiment de bucurie primit de la mămica căreia i-am pus aparatul în brațe pentru a mă surprinde la randu-mi în cateva cadre. Doar nu era să ratez ocazia :D

   Și cum era aproape imposibil să trec pe-aici și să nu fotografiez și alte culori și ganduri care mi-au apărut ca într-un vis, iată mai jos ce a ieșit. Veți sesiza probabil că toamna încă nu și-a intrat în drepturi totale în Grădina Botanică și că are înca o tentă văratecă. Deci o iau ca pe un semn ca să mă reîntorc în acest loc deosebit. Estimez că toamna cea plină de cărămiziu, în combinație cu portocaliu și maro, să mă aștepte printre frunzele copacilor cam în vreo lună. Pană atunci, mă bucur în continuare de alte momente minunate.

   Voi cu ce activități și lucruri deosebite v-ați delectat și relaxat sufletul în acest week-end? :)
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...