luni, 25 august 2014

O zi la tenis




   Am reusit pentru prima data in viata mea, si mai mult la insistentele unei prietene, sa ajung sa joc si tenis, acum cateva zile. Pe langa cele doua ore de miscare mai mult decat bine-venite, cel mai interesant mi s-au parut gandurile care mi s-au perindat prin cap si tot ce am reusit sa iau din aceasta scurta experienta.
   In primul rand am realizat din nou cate scuze imi gasesc pana sa apuc sa fac vreun soi de sport (aici am scris mai pe larg). Senzatia minunata care te cuprinde mai apoi. Constientizarea faptului ca sportul iti pune intr-o anumita ordine ideile si gandurile, perseverenta care parca iti e din nou trezita, sentimentul de satisfactie care apare incet-incet. Pana si pofta de mancare care se trezeste si care iti arata ca acea miscare are rostul ei.
   Printre acestea am mai invatat ceva: faptul ca este foarte important sa iti respecti “colegii” care lovesc cu aceeasi pasiune in minge, si poate chiar cu performanta, aflati in celelalte terenuri de tenis. Faptul ca acolo, linistea este la fel de importanta, tocmai pentru a te putea concentra, pentru a face sport...chiar cu gandurile tale. Am mai invatat ca sunt oamenii care nu inteleg ca banii nu iti asigura automat respectul in viata sau ca daca platesti pentru un lucru inseamna sa iti lasi acasa bunele maniere. Am constat din nou ca atunci cand rogi pe un ton frumos, e aproape imposibil sa nu primesti ajutor (ca deh, de-aia si expresia cu “tonul face muzica”). A fost foarte interesant sa descopar ca pana si statul pe o bancuta alaturata terenului, la umbra unui copac iti da o stare placuta. Si sa vezi iar putere de a te ridica pentru a intra din nou pe teren dupa ce stai pe bara o vreme si incepe sa te cuprinda o toropeala la fel de placuta.
   Printre cateva lovituri de minge, bineinteles ca am reusit sa fac, ca de fiecare data, si cateva poze. Cum s-ar spune alergarea dupa poze in loc de minge :)) Aveti mai jos cateva “dovezi” in acest sens. Si inchei cu acelasi indemn: bucurati-va de tot ce va face placere, de fiecare data cand aveti ocazia. Pentru ca voi aveti cel mai bine grija de voi insiva. Iar toate aceste placeri ne ajuta pe toate planurile ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...