luni, 21 iulie 2014

Distractie de week-end cu un colac, apa si topogane



   Desi stau in Bucuresti, trebuie sa recunosc ca inca nu am ajuns sa ma bucur de toate locurile frumoase, distractive si placute care caracterizeaza acest oras sau care il imprejmuiesc.
Dar ma bucura faptul ca am inceput incet-incet sa remediez acest lucru. Astfel ca in articolul de astazi o sa va povestesc cum am ajuns in duminica ce tocmai a trecut intr-un parc de distractii, zic eu destul de interesant, cu apa, topogane si celebrul colac dupa care alerga toata lumea. 


   Tot trancanind in gasca de prieteni, am ajuns la concluzia ca ar fi o experienta chiar faina sa ajungem cu toti la Divertyland, in imediata apropiere a Bucurestiului, acum cat inca ne bate soarele si cu ploaia care, daca ne-ar fi prins, ar fi fost oricum mai mult trecatoare. Dar spre norocul nostru n-am prins nici picatura de ploaie :D


   Si uite cum ne-am imbarcat noi in masini cu tot calabalacul dupa noi, care cu copil, care cu carut, care cu sotul sau sotia din dotare (care are :)) ), si am ajuns dupa un drum de nici o ora la locatia mai sus mentionata. Odata ajunsi, eram mai entuziasmati ca niste copii. Am primit bratarile de acces, ne-am luat sezlongurile si umbrelele in primire si sa te tii distractie!


   Pentru ca am fost intr-o zi de week-end, intr-adevar a fost destul de aglomerat si colacii cam putini, trebuia sa cam alergam dupa ei. Topoganele destul de variate si apa cat sa te balacesti tot cu alti vizitatori pe langa tine. Apropo de topogane. Eh, aici e foarte interesant. Eu am incercat chiar si unul de copii. Dar recunosc ca mai tare mi-a fost frica la cel de copii decat de cele de la adulti, cu apa care imi curgea prin cap si cu coatele julite de la un capat la altul :)) Pe cele de adulti insa nu le-am incercat pe toate. Poate tocmai pentru ca unele aveau forma unei tubulaturi pe care o vedeam pe la bunicii mei la tara, copil fiind, si mereu ma panicam :D Topoganele neacoperite au fost insa foarte amuzante, iar salvamarii de mare ajutor pentru unii dintre noi :))


   Una peste alta, am facut si sport aproape toata ziua. Ca doar nu credeti ca e chiar asa floare la ureche sa urci de vreo 20 de ori scarile catre topogane cu ditai colacul in brate, sa te dai pe topogan, sa te misti intre insulitele respective si iar sa o iei de la capat? :))

   Concluzia? Aceeasi ca intotdeauna, asa cum am mai spus aici: faceti tot ce va face placere si bucurati-va de tot ce va face placere, pentru ca viata e prea scurta si prea scumpa ca sa nu va bucurati de ea! Pentru ca de mult prea multe ori uitam de noi. Stim doar casa-munca-casa. Ne gasim scuze ca nu-s suficienti bani pentru astfel de momente, dar alegem sa dam bani pe trei troace inutile care raman apoi aruncate intr-un colt de casa. Ne spunem ca o s-o facem si pe-asta cand o sa vina week-end-ul viitor sau poate luna urmatoare. Dar realitatea este ca momentele acestea fug si nu se mai intorc. Si toti stim asta, doar ca uneori ne este prea greu sa recunoastem.

   Voi cu ce v-ati delectat ultima data pentru sufletul vostru? :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...