vineri, 11 iulie 2014

Pregatind o vizita in satul copilariei mele...

Undeva la tara in Bucuresti
   Am trait s-o simt si pe-asta: ceva care ma trage intr-acolo si nu intelegeam de ce, ceva ca o nedumerire si in acelasi timp cu multa claritate, cu entuziasm si totusi cu teama. Asa am ajuns sa imi doresc sa merg din nou in satul bunicilor mei, in satul copilariei mele, dupa mai bine de un an si jumatate. Poate putin, poate mult, pentru mine a fost doar o perioada in care nu am putut sa ajung acolo.

   Inca dinaintea week-end-ului acesta, mi-am planificat aceasta iesire din Bucuresti cu alti ochi fata de cum o faceam in alte dati. Cu ani in urma caram tot soiul de bagaje de parca plecam un an. Bunica mea chiar avea obiceiul sa-mi spuna “Bine, mai mama, da’ ti-ai adus tot sifonierul?” :)) Si tot bunica era cea care imi spunea cand ma vedea cum tarsaiam papucii dupa mine ridicand tot praful in spate: “Ridica, mamaie, picioarele, ca zici ca e teava de esapament la spatele tau!” :)) Da’ asta-i alta poveste si sa nu deviez ;))

   Acum mi-am facut doar un rucsac, mi-am trantit in el un laptop, aparatul foto si niste cabluri, o carte, un caiet si-un pix, si-alte doua-trei lucrusoare pe care le trag mai mereu dupa mine. Si niste ganduri amestecate cu temeri si idei.
Deci maine dimineata ma voi trezi foarte devreme ;)

   Ne revedem luni cu povestile stranse peste week-end :)
Natura Bucurestiului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...