joi, 3 iulie 2014

New article on the blog...taking pictures all around



   M-a bucurat tare mult sa primesc un feedback pe marginea pozelor pe care obisnuiesc sa le atasez aici. Pentru mine erau doar un soi de completare la articolele mele. Persoana in cauza a vazut insa mai degraba fotografiile si mai apoi textele.
   A plecat din start cu senzatia ca pozele mele sunt facute cu un aparat profi :)) A ramas tare surprinsa sa afle ca, de fapt, toate sunt facute cu aparatul mic rosu din dotare. Iar cu aceasta ocazie ii respect dorinta si placerea de a vedea mai multe din pozele mele. Atat pentru persoana in cauza, cat si pentru toti vizitatorii acestui blog, mai jos, o alta mica parte din pozele in care imi transpun idei, ganduri, amintiri, dorinte, invaluite in mantia unei creativitati. Pentru astazi am ales ca tema apa.
   Si daca stau sa ma gandesc mai bine, oare cum ar fi sa fac un mic blog doar cu poze, cu o descriere atasata alaturi si, eventual si in engleza, ca sa mai imi exersez si aceasta abilitate? :D 

   Multumesc tuturor vizitatorilor blogului si...enjoy! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...