miercuri, 16 iulie 2014

Partea a II a - Hoinareala fotografica in satul copilariei mele



   Dupa ce la inceputul saptamanii va povesteam prima parte a peripetiilor mele din week-end-ul ce tocmai a trecut, astazi revin cu partea a doua si cu cateva din fotografiile cu care v-am obisnuit ca le atasez povestirilor mele.


   Ziua a doua a inceput foarte interesant. Initial nu credeam sa mai ajung la Dunare. Daca nu am apucat sa va povestesc, ca deh, doar de-aia se si numeste blogul meu “Caietul cu Povesti”, va povestesc acum ca satul bunicilor mei se afla destul de aproape de Dunare, in judetul Calarasi, comuna Spantov, satul Cetatea Veche. 


   Ca sa ajungi insa la apa aceasta mare curgatoare, eu am ales de aceasta data varianta de a merge pe jos. Si dus-intors s-au tot adunat vreo 7 kilometri. Dar cu siguranta a meritat. Initial l-am rugat pe fratele meu sa ma insoteasca pana in malulul satului. Acolo am observat mai bine o stana, si iaca astfel am tras eu concluzia ca de-acolo inseamna ca era unul din Azoricii care ma latrasera cu o zi inainte :)) In dimineata aceasta insa nici tipenie de catel, deci norocul meu. In prima faza mi se parea mult de mers pana la padure, sa ne aventuram prin ea ca sa ajungem unde ne propusesem si sa le facem cu mana bulgarilor, tocmai pentru ca nu stiam cata apa este in padure, daca putem intra au ba. Eh, la mine la tara, in functie de cotele apelor Dunarii, copacii au permanent parte de apa :)) Despre asta intr-o alta poveste.


   Si uite-asa, cu rugamintea de rigoare adresata fratelui meu, am luat-o incetisor incetisor la pas catre o padure care acopera din departare celalalt mal al Dunarii pe care se afla vecinii nostri bulgari. Ba chiar unde mai pui ca numele meu de familie de acolo am inteles ca mi se trage :D Buunn, si-am mers, si-am mers, si la fiecare pas mai vedeam ceva care ne sarea in ochi si pe care vroiam sa-l imortalizam, si tot mergand si tot oprindu-ne, am ajuns intr-un final la intrarea in padure. Aici am constatat ca puteam inainta ca sa ajungem sa pozam si prea maiestuoasa Dunare. Ohooo, dar sa vezi distractie: tantarii ne-au asaltat din toate partile, in plina padure abia puteam tine aparatul in mana, da’ ce nu face omu’ pentru pasiunea lui, m-am ales cu cateva ciupituri zdravene pana am reusit sa prind cateva cadre. Nu de alta, dar imensitatea de tantar nu-mi dadea pace neam. Si nu in ultimul rand, am intalnit si-un biciclist care ne-a dat binete.


   Am reusit sa trecem de norul de tantari, si astfel am ajuns pe malul Dunarii. Aici am avut parte de o priveliste incantatoare, ne-am delectat cu soare si cu poze, le-am facut cu mana vecinilor care stateau la plaja pe malul celalalt :D Dupa clipele de liniste si de bucurie petrecute aici, ne-am incumetat sa o luam inapoi catre casa, ceea ce insemna din nou trecerea prin padure. In drumul nostru, ne-am oprit si la o uzina construita inca din perioada cand tot ce insemna diguri si canale care tineau de aceasta localitate de frontiera erau foarte bine intretinute. Am facut si aici cateva poze, am admirat privelistea, dupa care am luat-o la pas in stil alert de aceasta data catre casa.


   Ajunsa din nou in sat dupa un drum de intoarcere de o ora de mers pe jos, cu soarele pe chip si trup, m-am reechipat destul de repede pentru a putea lua drumul Bucurestiului. Un drum in care am avut senzatia celei mai bune decizii luate acum mai bine de trei ani, ca o parte din tine ramane intotdeauna locului in care ai copilarit, ca uneori e bine sa nu te gandesti si doar sa traiesti momentul, ca sunt oameni care odata plecati nu se intorc niciodata si ca duci mai departe cu tine emotii si sentimente... Viata merge mai departe oricum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activităţile care ne ajută şi ne dezvoltă

Starting point    După ce am revăzut zilele acestea o prezentare TED extrem de cunoscută şi cu un mare impact pentru mine, mi...